Isa Samad BUKAN Calon Terbaik UMNO

Wednesday, September 30, 2009

[PRK N.31 Bagan Pinang] Tepat seperti yang diramalkan



Sah! Isa Samad bekas ahli parlimen Jempol dan bekas Menteri Besar Negeri Sembilan bakal bertanding sebagai calon Umno di PRK Bagan Pinang. Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkannya di hadapan lebih 20,000 orang di bilik operasi BN. Pilihan raya itu akan diadakan pada 11 Oktober manakala penamaan calon akan berlangsung Sabtu ini.

Pas pula seperti dijangka meletakkan Pesuruhjaya Pas negeri, Zulkefly bin Omar. Berusia 45 tahun dan pernah bertanding di Dun Lenggeng sejak tahun 1999. Berkelulusan Master Sains (UPM) dan Ijazah Komunikasi (UiTM).

1 comment:

  1. mintak petugas cari maklumat Isa kawin lari di Belanda dan dikenakan denda oleh MAINS. Isa kawin dgn bekas YB bekas Ketua puteri UMNO NS.

    ReplyDelete

Laman Alternatif Pilihanraya Kecil N.31 Bagan Pinang

Salam Ramadhan, Salam Merdeka!!!

Sempena pilihanraya kecil N.31 Dun Bagan Pinang yang dijangka berlangsung selapas Aidilfitri. Blog ini diwujudkan sebagai persediaan menghadapi PRK ini dan diharapkan semua sumber maklumat dapat disatukan dan dapat disampaikan agar dapat menjadi panduan kepada setiap pengundi untuk memilih calon. Semoga saudara/saudari dapat memanfaat daripada teknologi pada hari ini.