Isa Samad BUKAN Calon Terbaik UMNO

Monday, September 14, 2009

[PRK N.31 Bagan Pinang] SPR Buktikan Sikap Sebenar

PRK Bagan Pinang dengan rasminya akan berlangsung pada 11 Oktober manakala hari penamaan calon seminggu sebelum itu iaitu pada 03 Oktober. Kedua-dua tarikh ini jatuh pada hari cuti hujung minggu. Kalau kita imbas kembali tarikh-tarikh lapan pilihanraya kecil pasca PRU 2008 semuanya diadakan bukan hari minggu. Bermula dari PRK Permatang Pauh hinggalah kepada PRK Permatang Pasir SPR lebih suka menyusahkan pengundi untuk pulang mengundi daripada memudahkan pengundi menunaikan tanggungjawab mereka.

Tetapi PRK Bagan Pinang ini nampaknya SPR menukar strategi, mungkin dengan keyakinan memenangi majoriti lebih 2000 undi pada PRU 2008 Umno-BN mengharapkan strategi hari mengundi yang jatuh pada hari cuti minggu akan meningkatkan lagi majoriti mereka. Sekaligus kemenangan Umno-BN dan peningkatan majoriti undi akan dicanang seantero pelusuk negara bahawa mereka telah mendapat kembali sokongan rakyat. Taktik Umno-BN bersama proksi jahat SPR telah diketahui rakyat Malaysia, sikap double standard yang dilakukan SPR menambah kejelikan rakyat kepada Umno-BN.

Bersama menyokong calon Pakatan Rakyat

No comments:

Post a Comment

Laman Alternatif Pilihanraya Kecil N.31 Bagan Pinang

Salam Ramadhan, Salam Merdeka!!!

Sempena pilihanraya kecil N.31 Dun Bagan Pinang yang dijangka berlangsung selapas Aidilfitri. Blog ini diwujudkan sebagai persediaan menghadapi PRK ini dan diharapkan semua sumber maklumat dapat disatukan dan dapat disampaikan agar dapat menjadi panduan kepada setiap pengundi untuk memilih calon. Semoga saudara/saudari dapat memanfaat daripada teknologi pada hari ini.