Isa Samad BUKAN Calon Terbaik UMNO

Thursday, October 8, 2009

[PRK N.31 Bagan Pinang] BN Terdesak untuk Menang

Umno-BN mula menunjukkan belang sebenar mereka. Bermula dengan kejadian pemuda Pas dipukul di Taman Dato' Abdul Samad pada sebelah petang dalam Majlis Hi-Tea anjuran Pakatan Rakyat dan kemudian pada sebelah malamnya pula mereka menyerang Markaz Induk dan Markaz Pemuda Pas dengan membelasah petugas dan merosakkan harta benda.

Dalam satu SMS yang diterima dari Ketua Pemuda Pas, ustaz Nasarudin Tantawi menyeru pemuda-pemuda Pas seluruh negara agar dapat turun segera ke Bagan Pinang membantu petugas dan kawalan keselamatan.

Sementara itu, Pas melancarkan kempen 'gelombang ketiga' bagi menemui pengundi-pengundi Bagan Pinang. Dalam kempen ini Pas akan mengetuai setiap kumpulan yang disertai pimpinan PKR dan DAP.

Sumber rapat juga melaporkan, Pas perlu lebih fokus dengan isu-isu yang dekat di hati pengundi kerana jurang perbezaan undi antara Pas dan BN semakin mengecil kerana itulah Umno begitu cuak dengan perkembangan ini.

Ayuh penyokong Pakatan Rakyat! hanya tinggal tiga hari lagi untuk kita nyahkan Umno dari bumi Bagan Pinang. Istiqamahlah dalam berjuang, bersama kehendak rakyat menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional. Perjuangan Islam memerlukan pengorbanan. Takbir!

1 comment:

  1. masuk kg orang jgn nak cubo jadi samseng..
    cakap siang pandang2, bdk gomok nak jadi samseng kan dah lobam bijik mato..
    yg sekor laie baju kuyak tapi xluko..
    apo name eh tu... bawk la laie ghamai2 pemudo bangang..tunjuk'an PAS BANGANG NAK JADI SAMSENG..
    bilo suruh dtg taklimat ejen mengundi anta 9 org.. lopeh tu tuduh SPR xboto.. padahal sendiri bebal..perasan pandai.. PASPISPUS laaa baiiii....

    ReplyDelete

Laman Alternatif Pilihanraya Kecil N.31 Bagan Pinang

Salam Ramadhan, Salam Merdeka!!!

Sempena pilihanraya kecil N.31 Dun Bagan Pinang yang dijangka berlangsung selapas Aidilfitri. Blog ini diwujudkan sebagai persediaan menghadapi PRK ini dan diharapkan semua sumber maklumat dapat disatukan dan dapat disampaikan agar dapat menjadi panduan kepada setiap pengundi untuk memilih calon. Semoga saudara/saudari dapat memanfaat daripada teknologi pada hari ini.