Isa Samad BUKAN Calon Terbaik UMNO

Saturday, October 3, 2009

[Penamaan Calon 03 Oktober 2009] Risik dari Tempat Umno (atas bukit)

Gambar-gambar ini diambil dari kawasan atas bukit. Tempat penamaan calon kali ini dikatakan memihak kepada Umno-BN yang diletakkan di atas bukit. Atas nama ingin mengasingkan penyokong kedua-dua belah parti agar tidak berlaku perkara yang tidak diingini SPR mengarahkan penyokong PR diletakkan di bahagian pintu belakang MPPD yang jauh tersorok. Namun penyokong PR jauh lebih ramai dari Umno-BN hingga memenuhi ruang bawah tempat Umno-BN ditempatkan.

Gambar 1&2 - Umno-BN tidak mampu melawan sorak dan hiruk pikuk penyokong PR. Bacaan selawat, laungan semangat dan sebagainya membuatkan Umno-BN tersimpul malu kerana mereka diwakili anak-anak muda yang mungkin pelajar sekolah untuk membalas sorakan. Yang jelas tiada laungan semangat selain caci maki terhadap penyokong PR.

Gambar 3,4&5 - Ketika mana beberapa kerat penyokong dikerah membuat laungan semangat, kebanyakan yang lain sibuk berbual kosong dan sibuk memenuhkan perut. Juga seperti biasa Puteri Umno hanya sibuk menjadi pemerhati bersama-sama dengan rakan mereka dari Pemuda MIC.

Gambar 6&7 - "Kalau tahu kat calon Umno Tan Sri Isa Samad ado yang nak kono sasah nanti" Ketika hujan yang turun sekejap, budak sekolah ini mengambil kesempatan menggunakan bahan kempen ini sebagai alat pelindung hujan dan apabila hujan berhenti benda ini dibuang ketepi.

Gambar ini pula adalah bantahan Kelab Penyokong BN kononnya kedudukan penyokong PR dikatakan sudah melebihi sempadan kawasan. Habis dimaki polis ini dan puas juga untuk polis ini memberi penjelasan. Akhirnya ketua kumpulan ini terpaksa blah macam tu saja apabila penyokong PR tetap tak beranjak. Takbir!

1 comment:

  1. pejabat belia daerah rembau telah menghantar RAKAN MUDA ke PD,,,,,,,,,,,, mereka berumur 14 tahun dan masih bersekolah di SMUR@URESS

    ReplyDelete

Laman Alternatif Pilihanraya Kecil N.31 Bagan Pinang

Salam Ramadhan, Salam Merdeka!!!

Sempena pilihanraya kecil N.31 Dun Bagan Pinang yang dijangka berlangsung selapas Aidilfitri. Blog ini diwujudkan sebagai persediaan menghadapi PRK ini dan diharapkan semua sumber maklumat dapat disatukan dan dapat disampaikan agar dapat menjadi panduan kepada setiap pengundi untuk memilih calon. Semoga saudara/saudari dapat memanfaat daripada teknologi pada hari ini.